Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Arj
Data: 2018-03-28 11:19:04
giminaite pries 6 metus pirko corolla butent uz tiek (14kLt), tai visas
problemas galiu isvardinti: sparnas/bamperis buvo (jau perkant) pabraizyti,
paskui katalizatoriu prie darbo pavoge, pakaboj stabilizatoriaus gumas
tvarke, tada buvo generatoriaus/starterio problemu (berods iki 100Eur). Dar
purstukai biski "myzo", ko pasekoj dyzelio sanaudos biski didesnes nei
noretusi, bet TA nesikabinejo del dumingumo. Tik tiek per visa ta laika.
Vienintelis rimtas gedimas pries savaite atsitiko - sugedos dureles,
slenkstis, galinis sparnas, ir sonines oro pagalves, bet cia jau ne tojota
kalta buvo. Daugiau vaziavo kiekviena diena, ir eksploatuojama buvo "bet
kaip", "kaip  valdiska" ir proto nepiso.

"tranzoo"  parašė naujienų news:p9fdo3$ife$1@trimpas.omnitel.net...

uz 4000 korola bus loterija. ir seip, reikia saves labai nemylet, kad be
toyotos nieko kito net nepabandyt.