Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-29 01:56:33
smulkus verslas yra smulkus :) Va dalyvauju stumdant verslo valdymo sistemas (pz kaip isdidziai skamba :)). Yra standartas, jei reik - galim paderint pagal poreikius, vos ne iki visisko perdarymo. Deja, nevisada pakeitimu kiekis proporcingas kliento imones dydziui, greiciau jau kliento norui mokytis nauju prikolu. Ateini kartais i buhalterija, o ten sedi toks dinozauras, dar su gost'o skaitliukais betarskinantis, ir pabandyk dabar jai graziai isaiskint, kad nuo siol saskaitos - fakturos dizainas atrodys siek tiek kitaip, isdestymas ten, formuluotes ir tt. Nenene, sako dinozauras, tai yra PROBLEMA!!!! Sumos eilutese turi buti lygiuotos pagal desini sona, ir jei tau, gerbiamas konsultante, tai neaisku, tuoj paskambinsiu savo sefui, ir jis isaiskins tavo sefui, kad tai yra problema, ir kad kol nesutvarkysit - pinigu nebus! Gerai, jei klientas sumokejo nors kiek uz diegima, kitu atveju dar buna taip, kad klientas nepatenkintas (sriftas negrazus ir siaip naujas softas, nepripratom), sefas nepatenkintas (kiek ilgai trunka, nebus gero referenco, babkiu nemoka, ...), o projekto komanda tiesiog medituoja savizudybe :) Susitinki jau kaip ir pridavima pasirasyt, klientas sypsosi tokia meilia sypsena, ir sako, na jus dar cia truputi pakeiskit, px, kad ana savaite priesingai sakiau, ir dar cia perdarykit, na nesunku gi jums, is akiu matau, kad viska galit, bet tingit.
Tai vadinasi "Diegimas mazoje imoneje saugant reputacija". Ir ner kaltu, pats toki darba pasirinkai :))