Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: suvirintojas Zenonas
Data: 2010-12-28 12:08:26

"razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message
news:ifccc8$oor$1@trimpas.omnitel.net...
> supratau. bet tu manes nesupratai. mintis ne ta, kad dar liks
> darbuotojams, bet kad vadovo reikalas kaip jis issipisineja. Man visiskai
> dzin su kuo vazineja sefas. O vairuotojams labai skaudu, kai sefas
> nusiperka nauja dzipa.

nu tai aišku kad skaudu, nes kai tarkim gauni minimumą nes krizė ir reik
taupyt, o ir tas vėluoja..........
o šefas tik pyst ir atsivaro nuliovą X6 iš Krastos. o kai nuvejni pas
nuoširdžią biustgalterę algos prašyt, ji tau ir sako: nu žinai, neturiu
algos, nes va, reik padaryt 5k litų kasmėnesinį pavedimą lizingui...........