Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-27 19:26:49
Kazkodel šita priminė:

Вот вы говорите, царь, царь... А Вы думаете, нам царям легко? Да ничего
подобного, обывательские разговорчики! У всех трудящихся два выходных дня в
неделю, а мы, цари, работаем без выходных. Рабочий день у нас
ненормированный... Если хотите знать, нам царям за вредность надо молоко
бесплатно давать. Журнал "Здоровье" так прямо и указывает: нервные клетки не
восстанавливаются...

O šeip argumentacija - "Mokek normaliai ir nevogs" IMHO biški naivi. Yra
kontingentas ar profesijos, kur vogt laikoma normalu (kodel taip gavos -
kito rasinelio tema). Ir dzin - kiek tau moka, kokios tau sąlygos ir koks į
tave darbdavio požiūris. Va - pardavėjos prie zastojaus. Nu tai
apsvėrinėdavo gi pastoviai visus - taip ir žiūrėk, kad piršto ant
svarstyklių nepadėtų, svorį teisingai paskaičiuotų ar šlapianka į A1 formato
ta tokį popierių/kartoną nesuvyniotų prieš sverdama. Ir teisios jausdavos -
pabandyk tokiai pasakyt, kad "piliete, Jus mane naejbalint bandot". Jos ką -
algas blogas gavo ar kitaip buvo skriaudžiamos. Mėsos pardavėja - prestižinė
specialybė taigis - beveik kaip darželio auklėtoja ar oficiantas. Bet tai
kažkaip išnaikino, o vat kitose specialybėse taip ir liko. Imkim tie patys
staybininkai (kontingentas turbut panašus i šoperius). 2006 - 2007-ais
staciaus nama. Mokejau rinkos kainomis. Jie tipo ka - mazai gaudavo?!? Aš
hujel nuo jiems mokamų kainų, norėjos mest viską ir eit plytelių klot, Ačiū
Dievui nemoku. Nu ir ka - PIZDINO!!! Tiesiogiai ir netiosiogiai. Sutark už
laiką - miegos, sutark už darbą - prihalturins. Galės vietoj kilogramo vinių
užsakyt du - sukals kas antra ir pusantro kilo išsineš namo. Kas netyčia ne
ten guli - nupizdins paprastuoju budu. A vat kodel? Ir po to tokio namo
savininkas nueina i darbdavius ir proletariato atstovai jam bando
paaiskint - vagia, nes mazai moka. HA HA HA.

P.S. Pas mane nevagia. Žinau.

"VNO"  wrote in message news:ifah6l$qp0$1@trimpas.omnitel.net...

jo, nesaldi.
sunkiau tik programeriu ir adminu.