Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-28 02:10:22
namie zmona yr, tai ant qrvu susitaupo. Todel kelionems reik didesniu dienpinigiu, kad pasidengtu skirtumas


"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:ifalol$vs8$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai ir gerai, kad taip suvokia. Tuos pinigus isleidzia maistui, kurvoms ir 
> t.t.
> Viska daro ta paty, ka darytu budamas namie.
> 
> 
> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų 
> news:ifaj4d$sqs$1@trimpas.omnitel.net...
>> i sveikata http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=249551
>> primetam dar galimybe reguliuoti savoka "kas kiek kokioj salyj buvo" - pvz 
>> vairuotojas per para pravaziavo 3 salis su skirtingu dienpinigiu norma - 
>> pagal kuria sali jam moketi?
>> O saip sitam darbe vairuotojai suvokia dienpinigius ne kaip dienpinigius, 
>> bet kaip dali algos su visom is to isplaukianciom problemom.
>>
>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>> news:ifaemn$nv1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Prasyciau ta ystatyma y studija.
>>>
>>>
>>> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų 
>>> news:ifa7to$fr0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> del dienpinigiu - sita norma valstybe pakoregavo pries kelis metus. Jei 
>>>> anksciau jie buvo privalomi ir normalus, dabar pasidare 
>>>> "rekomenduojami", ko pasekoj galima nustatyti mazesnius :) Va pas mus 
>>>> imokami rgi mazesni nei "rekomenduojami"
>>>>
>>>>
>>>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message 
>>>> news:ifa7ib$f91$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ir tiki tom pasakom, kad fura geriau stovetu 1.5 men, nei pavaziuotu 
>>>>> tuscia iki vokieciu ir is ten pasiimtu krovini? Navaras mazesnis, bet 
>>>>> kuo daugiau km, tuo maziau nuostoliu.
>>>>> plius valstybe numato, kad jei jau issiuntei i komandiruote, tai 
>>>>> dienpiningiai ir kapsi ir jie sumokami. Tik va kai fura stovi, tai 
>>>>> nelabai saliarkos nusipilsi, nebent webasta "nustoja" veikti, tada 
>>>>> reikia motora pabirbinti.
>>>>>
>>>>> o dabar paziurek furisto pliusai darbdavio akimis:  vaziuoja su zmona, 
>>>>> reiskias nepilnai isdirbtos darbo valandos, pamate europa - reiskias 
>>>>> nuvaziuoti papildomi kilometrai.
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>>
>>>>> razumas
>>>>>
>>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
>>>>> news:ifa6qg$e1u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> deje, bet rizika tokia nesa. Ir cia jau paciam vairuotojui yra labai 
>>>>>> blogai, jei pvz turi savo vardu registruota nama ar panasiai.
>>>>>>
>>>>>> O saip ignas teisingai sako - darbdaviai sitoj srityj tikrai pataupo 
>>>>>> ant darbuotoju, darbuotojai stengiasi kitur atsigruotpi.
>>>>>> Pusbrolis su fura varineja, tai yra pasakojes bajeriu, ko pasekoj vos 
>>>>>> ne kiekvienas reisas "kas ka".
>>>>>> Va paskutinis pvz - isvare i italija (ar pan.) tipo "pirmyn ir 
>>>>>> neuzilgo atgal". Tas "neuzilgo" pavirto i 6 savaites sedejimo vakaru 
>>>>>> europos gale, kol suorganizuos krovini. Konkreciu atveju dienpinigiu 
>>>>>> uz ta sedejima nemoka ar kaip (detaliu nezinau), bet rezultate 
>>>>>> darbuotojas su tuo reisu sedo labai zenkliai i minusa (t.y pragyveno 2 
>>>>>> men furoj, + pravalge >3 men alga).
>>>>>> Nu ir ko noreti po to? Kad darbuotojas lojalus butu? Aisku, sako yra 
>>>>>> ir pliusu - pvz su zmona vasara neblogai po europa su fura pakeliavo 
>>>>>> (t.y. i reisus imdavo zmona, nakvojo furoj, "nakvynes" derindavo taip 
>>>>>> kad arciau miestu ir panasiai. Aisku visko ko norejo neaplanke, bet 
>>>>>> europos pamate nemazai.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>