Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-27 20:26:29
Tai ir gerai, kad taip suvokia. Tuos pinigus isleidzia maistui, kurvoms ir 
t.t.
Viska daro ta paty, ka darytu budamas namie.


"Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų 
news:ifaj4d$sqs$1@trimpas.omnitel.net...
> i sveikata http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=249551
> primetam dar galimybe reguliuoti savoka "kas kiek kokioj salyj buvo" - pvz 
> vairuotojas per para pravaziavo 3 salis su skirtingu dienpinigiu norma - 
> pagal kuria sali jam moketi?
> O saip sitam darbe vairuotojai suvokia dienpinigius ne kaip dienpinigius, 
> bet kaip dali algos su visom is to isplaukianciom problemom.
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:ifaemn$nv1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Prasyciau ta ystatyma y studija.
>>
>>
>> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų 
>> news:ifa7to$fr0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> del dienpinigiu - sita norma valstybe pakoregavo pries kelis metus. Jei 
>>> anksciau jie buvo privalomi ir normalus, dabar pasidare 
>>> "rekomenduojami", ko pasekoj galima nustatyti mazesnius :) Va pas mus 
>>> imokami rgi mazesni nei "rekomenduojami"
>>>
>>>
>>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message 
>>> news:ifa7ib$f91$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ir tiki tom pasakom, kad fura geriau stovetu 1.5 men, nei pavaziuotu 
>>>> tuscia iki vokieciu ir is ten pasiimtu krovini? Navaras mazesnis, bet 
>>>> kuo daugiau km, tuo maziau nuostoliu.
>>>> plius valstybe numato, kad jei jau issiuntei i komandiruote, tai 
>>>> dienpiningiai ir kapsi ir jie sumokami. Tik va kai fura stovi, tai 
>>>> nelabai saliarkos nusipilsi, nebent webasta "nustoja" veikti, tada 
>>>> reikia motora pabirbinti.
>>>>
>>>> o dabar paziurek furisto pliusai darbdavio akimis:  vaziuoja su zmona, 
>>>> reiskias nepilnai isdirbtos darbo valandos, pamate europa - reiskias 
>>>> nuvaziuoti papildomi kilometrai.
>>>>
>>>> -- 
>>>>
>>>> razumas
>>>>
>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
>>>> news:ifa6qg$e1u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> deje, bet rizika tokia nesa. Ir cia jau paciam vairuotojui yra labai 
>>>>> blogai, jei pvz turi savo vardu registruota nama ar panasiai.
>>>>>
>>>>> O saip ignas teisingai sako - darbdaviai sitoj srityj tikrai pataupo 
>>>>> ant darbuotoju, darbuotojai stengiasi kitur atsigruotpi.
>>>>> Pusbrolis su fura varineja, tai yra pasakojes bajeriu, ko pasekoj vos 
>>>>> ne kiekvienas reisas "kas ka".
>>>>> Va paskutinis pvz - isvare i italija (ar pan.) tipo "pirmyn ir 
>>>>> neuzilgo atgal". Tas "neuzilgo" pavirto i 6 savaites sedejimo vakaru 
>>>>> europos gale, kol suorganizuos krovini. Konkreciu atveju dienpinigiu 
>>>>> uz ta sedejima nemoka ar kaip (detaliu nezinau), bet rezultate 
>>>>> darbuotojas su tuo reisu sedo labai zenkliai i minusa (t.y pragyveno 2 
>>>>> men furoj, + pravalge >3 men alga).
>>>>> Nu ir ko noreti po to? Kad darbuotojas lojalus butu? Aisku, sako yra 
>>>>> ir pliusu - pvz su zmona vasara neblogai po europa su fura pakeliavo 
>>>>> (t.y. i reisus imdavo zmona, nakvojo furoj, "nakvynes" derindavo taip 
>>>>> kad arciau miestu ir panasiai. Aisku visko ko norejo neaplanke, bet 
>>>>> europos pamate nemazai.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>