Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: suvirintojas Zenonas
Data: 2010-12-27 20:41:28

"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message
news:ifamb1$10l$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu skaitai ka rasau, ar seip bile rasyt?
> Tau pamastymui: jeigu yra zenklas - gyvunai artai kazkoks panasiu
> pavadinimu ir islenda briedis,
> laikoma, kad tai yra vairuotojo kalte, nes buvo yspetas, reikejo
> pasirinkti greity.

va šitoj viettįoj aš mielai pasakyčiau: ČIULPK BYBĮ MIELAS DIREKTORIAU
(nepriimk asmeniškai).

nes tokiu atveju per visą Švediją, Norvegiją ir Suomiją gautum vilktis
maksimum ant 30km/h su iš to išplaukiančiomis pasėkmėmis.
o ir tai dar negarantuoja, kad nesusidursi su briedžiu, kuris pasirodo iš
niekur ir yra tokio dydžio, kad net atsitrenkęs į stovintį automobilį
pridarys nemenkai žalos.