Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Arj
Data: 2010-12-27 20:02:40
saip labai teisingai parasyta - pasirasau po kiekvienu zodziu.

Prie pardaveju tai aisku kokiu budu isnaikino - priekybcentriuose griezta tvarka - pardaveja prie saves savo $ tureti
negali, viskas kas kasoj i pliusa - pelnas parduotuvei, kas i minusa - nurasoma is pardavejos algos (su salyga jei
minasas nedidelis), is kasos pliuso kasos minuso padengti neleidziama. Visu prekybecntriu apsauginiu darbas nr1 -
stebeti pardavejas, tik paskui pirkejus.
Ten kur to nera - pvz turguj, laikas nuo laiko galima ahuielinti kaip apsukineti kartais pabando.

O saip tai punktas kuris man labai idomus, tai "Pas mane nevagia. Žinau".
Gal galima placiau?