Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-12-27 15:52:01
viena diena po langai sstovejo greitushke, medikai pas pacienta buvo nubege,
o tuo tarpo draiveris lauke ruke ir telefonu garsiai pezejo, kaip jam gana
patink shis darbas, kad atlyginimas norma ir dar ish saliarkos gerai
pasidaro. Pradzhioj maniau numeri uzhsirashes paskusiu ju autoukiui, bet po
to primechiau kad skunda priemes veikejas irgi vagia, tai tada man bus total
pedzdec :)

--
Shlipsas
865920307