Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-28 10:15:47
Ash - nei kiek. Paskutinius 5 metus (matyt visdelto stroikiu itaka)
alergiskas virtuvei - bet kokios veiklos. Atejes i kavine ir uzsisakes
sriuba, noriu gauti shvaru sauksta - man dzin kiek jie moka indu plovejai.
Argumentas - "nu tai meniu parasyta, kad sriubos kaina 10 Lt ir jus su ja
sutikote, o jei saukstus plaus ploveja, o ne aplaizys virejo bobikas - tu
zinai kiek kainuos tai?" manes nekabina. Kompromisinis pasiulymas - atvesim
bobika ir tu jam paaiskink, kaip jis turi nulaizyti tavo šaukštus, sukelia
norus žiauriai nužudyt kaboko savininka, virėja, nekaltą bobiką ir jo mamą.
Nors šeip aš žmogus linksmas ir labai draugiškas.

"Jaegermeister"  wrote in message news:ifc5lm$ebg$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip yu manai, lietuvos klientai linke moketi uz ta ANALITIKA?