Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Kestas
Data: 2010-12-28 11:28:39
Bbz koks ten tas statistinis vairas. Viena pazystu jau 30 metu, tai
padirbinejo stampus kai man buvo  10, spausdino kvitus kai man buvo 25, ar
dabar dar ka daro nezinau. Tai skaitosi ne vogimas or 'sutaupytu babkiu
pasiemimas' :) Bet jeigu jam pasekciau pasaka apie 5k per menesi 'baltais'
ir darba pagal darbo rezima - ne pro kur nepatiketu, nes pats vaziuoja
16-20h per para, gauna gal 1.5k uz reisa, o atejus tu paciu pasiimt dirikas
pasako - oi cia pas mus labai sunku daba, krize, nu imk 100eu pavalgymui.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Nu matai - pas mane uzsakymai ne uz milijonus. Ash tikiu, kad koks Panevezio
statybos trestas ar panasi kontora gal ir gerai man ukini paremontuotu ir
daug neklausinetu. Bet kazkodel nei ash jais domiuosi, nei jie manimi, net
krizes metu nesusidomejo. Nekalbu apie rinkos marginalus, o apie einama
produkta. Grybauskaites vairuotojas gal irgi saliarkos nepizdina, bet ar tai
rodiklis apie statistini vaira?

"Kestas"  wrote in message news:ifc88k$ij7$1@trimpas.omnitel.net...

Nereikia maisyt darbo uz 100Lt ir darbo uz melejona. Ir kontora kontorai
nelygu. Man kaip 'megztukui' pvz per 7 metus darbo kontoroj neteko bendraut
su business useriais is kliento puses, o paskutinius 3-4 net ir su kliento
analitikais nebetenka, nes musiskiai prasikale ir patys zino ka ir kaip
galim padaryt, ko ne. Siaip tai klaida yra klaust programerio ar galima
padaryt taip ar taip kiek uztruks ir pan, nes pas ji iskarto isijungia
optimizavimo rezimas ir tai ka neidomu ir vargina daryt jis sakys cia labai
sunku ir ilgai uztruks, o vat koki nauja frameworka prikabint tai labai cool
:)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai dabar kiekviena kontorele su dviem noutbukais ir spausdintuvu turi po ta
"analitika". Ir kaip su stroikem - nepastebejau tiesiogines priklausomybes
tarp kainos ir chalturos. Gali uz 100 Lt freelanceris padaryt ko reikia,
paaiskinus sudetinga dalyka dviem sakiniais (o po to ant elementaraus, bet
reikalingo reikalo padarys dingau), o rimta kontora ta pati dalyka savaite
analizuos.

"Kestas"  wrote in message news:ifc6gi$fl7$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ble tai nexuj uzsakovui bendraut su ITsnikais. Tam yra sugalvoti verslo
analitikai, kurie pakankamai ismano versal kad suprastu ko nori uzsakovas ir
pakankamai supranta IT kad moketu suformuot uzduoti programeriams.
O jei jau teko bendraut su kontora kur tas pats zmogus ir analitikas ir
programeris ir testuotojas tai  speju norejai 'pigiai' ?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Beje, kas dar idomu, sferos, kur pasireiskia reiskinys kodiniu pavadinimu
"PIZDINA" nelabai priklauso nuo veiklo srities. Atsizvelgiant i skaitytoju
kontingenta turbut busiu suestas su shudais, bet visa ka rasiau apie
statybininkus, labai tinka pavyzdziui ir IT'isnikams. Kaip sake vienas
nemazai su personalu dirbes zmogus - labiausiai nelojali liaudis imones
strukturoje. Su jais kaip ir su shoperiais ar statybininkais. Pastatei į
marsruta su troleibusu "Stotis - Benderiai", ar davei kasti griovi mokedamas
uz metra - viskas normalei. Ir tai jei nesugalvos laidu ar siupelio pragert.
IT'isnikai daugumoj irgi - davei darba, kuri isaiskini ant pirstu su
diskretiniu rezultatu 0/1 - padarys. Tai imanoma, jei uzsakovas - tos
srities specas ir isaiskint jam lengviau nei padaryt paciam. Taciau neduok
Dieve ateina uzsakovas, kur nelabai temoje. Prichalturins - 99 proc. Bet tik
toks skirtumas nuo statybininku gal, kad dauguma pricahalturins be naudos
sau - padarys "beveik veikia, tik cia dar nesigavo, o cia galvojau,kad taip
norit". I klausima ar tu tikrai toks durnas, kad manai, jog klientas to nor,
gauni - "nu ash nezinau, nelabai cia gaudaus". Nors ish akiu matos - viska
supranta svolacius, bet tingi, oir avansas jau pragertas. Nu ir paaiskint
gali - cia man mazai moka, ko persistengt - visai kaip vairai. Nevilty ash
shitoj temoj.

P.S. Nereik tik aiskint - pats keleta metu IT'ishninau.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pats ir atsakei - priemoniu visuma.

"Arj"  wrote in message news:ifakc0$u73$1@trimpas.omnitel.net...

saip labai teisingai parasyta - pasirasau po kiekvienu zodziu.

Prie pardaveju tai aisku kokiu budu isnaikino - priekybcentriuose griezta
tvarka - pardaveja prie saves savo $ tureti
negali, viskas kas kasoj i pliusa - pelnas parduotuvei, kas i minusa -
nurasoma is pardavejos algos (su salyga jei
minasas nedidelis), is kasos pliuso kasos minuso padengti neleidziama. Visu
prekybecntriu apsauginiu darbas nr1 -
stebeti pardavejas, tik paskui pirkejus.
Ten kur to nera - pvz turguj, laikas nuo laiko galima ahuielinti kaip
apsukineti kartais pabando.

O saip tai punktas kuris man labai idomus, tai "Pas mane nevagia. Žinau".
Gal galima placiau?