Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-29 01:25:26
as tai seimai priklausau, niekam nemoku, man visi moka.
Su darbo santykiu supratimu pas mus sunku. Vyrauja nuomone, kad jei dirbi, gauni alga, padarai, kas tau priklauso, nieko nesistengi sukombinuot, tai esi loxas. Tikras vyras turi pusdieni smaukyt tualete, kita pusdieni - kirkint sekretore, pries iseidamas namo nepamirst uzeit pas direktoriu ir pareikalaut algos pakelimo, ir dar pasiimt poka popieriaus, nes namie jau visa suspausdino. O tada ir pries kaimynus negeda, ir zmona labiau myli, ir saule labiau sildo, na ir siaip pasaulis toks mielas ir teisingas atrodo.
Tiesiog teoriskai pamastykim, dirbi furistu, ir kaimynas pamato tave kolonelej dyzeli besipilanti. Kaip jaustis?