Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-27 20:49:34
Nes pagal tave iseina, kad per lenkijos gyvenvietes irgi reikia pusti iki
ribotuvo, nes
kitaip visi aplenks ir reikes vilktis pagal taisykles su is to
isplaukianciomis pasekmemis.
Ilgiau vaziuosi, maziau nuvaziuosi, maziau uzdirbsi, o tai yra blogis.
As neleidziu vairuotojams vaziuot su magnetais, netoleruoju jokiu darbo
grafiko pazeidimu.
Tuo paciu reikelauju, kad jie laikytusi ket ir visu kitu taisykliu ir
ystatymu. O zenklas gyvunai,
yra vienas is yspejamuju zenklu, kuris ypareigoja vairuotoja pasirinkti
greity.
Beje niekada uz toky yvyky nereikalauciau francizes is vairuotojo.