Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-12-28 14:04:59
o vat as su tuo susiduriu gana daznai. kazkodel lietuvoje nebeegzstuoja
savokos "mano klientas" ir "mano tiekjas". Pirmieji galvoja, kad su tais is
kuriu perka gali daryti ka nori, kiti zino, kad su jais daro ka nori ir
nesistengia, gaunasi uzburtas ratas. Net jeigu tu bandai buti kitokiu ir
buti lojalus tiems, kuriems moki pinigus, nieko neiseina, nes jie
paprasciausiai nebemoka buti lojalus tau - visi kiti tai su jais i derybas
neina. Geriau gi sumazinti kaina ir tureti galimybe atsakyti- kiek mokate
tiek ir gaunate...