Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-28 10:26:57
Tu manai, kad jei eina pas ku34354vas ten, tai neturi ju cia gryzes?
Optimistble.


"Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> parašė naujienų 
news:ifb9tb$lfc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> namie zmona yr, tai ant qrvu susitaupo. Todel kelionems reik didesniu 
> dienpinigiu, kad pasidengtu skirtumas
>
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:ifalol$vs8$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai ir gerai, kad taip suvokia. Tuos pinigus isleidzia maistui, kurvoms 
>> ir
>> t.t.
>> Viska daro ta paty, ka darytu budamas namie.
>>
>>
>> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų
>> news:ifaj4d$sqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>> i sveikata 
>>> http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=249551
>>> primetam dar galimybe reguliuoti savoka "kas kiek kokioj salyj buvo" - 
>>> pvz
>>> vairuotojas per para pravaziavo 3 salis su skirtingu dienpinigiu norma -
>>> pagal kuria sali jam moketi?
>>> O saip sitam darbe vairuotojai suvokia dienpinigius ne kaip 
>>> dienpinigius,
>>> bet kaip dali algos su visom is to isplaukianciom problemom.
>>>
>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message
>>> news:ifaemn$nv1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Prasyciau ta ystatyma y studija.
>>>>
>>>>
>>>> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų
>>>> news:ifa7to$fr0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> del dienpinigiu - sita norma valstybe pakoregavo pries kelis metus. 
>>>>> Jei
>>>>> anksciau jie buvo privalomi ir normalus, dabar pasidare
>>>>> "rekomenduojami", ko pasekoj galima nustatyti mazesnius :) Va pas mus
>>>>> imokami rgi mazesni nei "rekomenduojami"
>>>>>
>>>>>
>>>>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message
>>>>> news:ifa7ib$f91$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ir tiki tom pasakom, kad fura geriau stovetu 1.5 men, nei pavaziuotu
>>>>>> tuscia iki vokieciu ir is ten pasiimtu krovini? Navaras mazesnis, bet
>>>>>> kuo daugiau km, tuo maziau nuostoliu.
>>>>>> plius valstybe numato, kad jei jau issiuntei i komandiruote, tai
>>>>>> dienpiningiai ir kapsi ir jie sumokami. Tik va kai fura stovi, tai
>>>>>> nelabai saliarkos nusipilsi, nebent webasta "nustoja" veikti, tada
>>>>>> reikia motora pabirbinti.
>>>>>>
>>>>>> o dabar paziurek furisto pliusai darbdavio akimis:  vaziuoja su 
>>>>>> zmona,
>>>>>> reiskias nepilnai isdirbtos darbo valandos, pamate europa - reiskias
>>>>>> nuvaziuoti papildomi kilometrai.
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>>
>>>>>> razumas
>>>>>>
>>>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message
>>>>>> news:ifa6qg$e1u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> deje, bet rizika tokia nesa. Ir cia jau paciam vairuotojui yra labai
>>>>>>> blogai, jei pvz turi savo vardu registruota nama ar panasiai.
>>>>>>>
>>>>>>> O saip ignas teisingai sako - darbdaviai sitoj srityj tikrai pataupo
>>>>>>> ant darbuotoju, darbuotojai stengiasi kitur atsigruotpi.
>>>>>>> Pusbrolis su fura varineja, tai yra pasakojes bajeriu, ko pasekoj 
>>>>>>> vos
>>>>>>> ne kiekvienas reisas "kas ka".
>>>>>>> Va paskutinis pvz - isvare i italija (ar pan.) tipo "pirmyn ir
>>>>>>> neuzilgo atgal". Tas "neuzilgo" pavirto i 6 savaites sedejimo vakaru
>>>>>>> europos gale, kol suorganizuos krovini. Konkreciu atveju dienpinigiu
>>>>>>> uz ta sedejima nemoka ar kaip (detaliu nezinau), bet rezultate
>>>>>>> darbuotojas su tuo reisu sedo labai zenkliai i minusa (t.y pragyveno 
>>>>>>> 2
>>>>>>> men furoj, + pravalge >3 men alga).
>>>>>>> Nu ir ko noreti po to? Kad darbuotojas lojalus butu? Aisku, sako yra
>>>>>>> ir pliusu - pvz su zmona vasara neblogai po europa su fura pakeliavo
>>>>>>> (t.y. i reisus imdavo zmona, nakvojo furoj, "nakvynes" derindavo 
>>>>>>> taip
>>>>>>> kad arciau miestu ir panasiai. Aisku visko ko norejo neaplanke, bet
>>>>>>> europos pamate nemazai.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>