Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Arj
Data: 2010-12-27 19:48:56
tikiu kad prisikta, kalbu apie konkretu atveji. Zmogus rimtai galvojo sesti i autobusa ir parvaziuoti palikes fura.
O kodel jam krovinio nerado - jam px.

Ta prasme jei abejoji kad zmogus 6 savaites sedejo kazkur europoj - galiu gyvai suvesti, cia ne problema.
O kodel jis ten sedejo jau - tai tiksliau jau nepasakysiu, man nebaisiai idomu.