Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-28 09:57:00
Rimtos kontoros man atrodo tai vadina isdidziai "analitikais" ar "produktu
vadovais"? Reikalingas reikalas. Bet labai dar uzleistas. Arba ash klientas
lievas, bet ir pateikus uzsakyma uz šešiaženkle suma ir paaiškinus, kad nuo
programuotoju tau alergija, po pusmečio analitikas i susitikima garantuotai
atsitempia vargsa megztuka - "tu čia jam tiesiai paaiškink, ko tau reikia".
Čia kas ryžas? Klientas, kuris profanas toje srityje ir nemoka paaiškint?
Analinistikas, kuris nesugeba suprast ir programeriui paaiškint?
Programeris, kuris nesugeba suprast? Aš kažkaip linkęs save laikyti silpnaja
sandorio puse. O ir aiškint moku - laisvai galiu visiems paaiškint kaip
valstybe valdyt ir kašę žaist. O čia nuo mano žodžių kelių eilučių kodo
nesudėlioja...

"razumas"  wrote in message news:ifc4f4$chi$1@trimpas.omnitel.net...

sitoj srity gali padeti VU KHF bakalaurai su Informatikos verslo diplomu.
Ten mus mokino, kaip reikia tarpininkauti tarp programerio ir  kliento, kad
jie vienas kita suprastu.

--

razumas