Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-28 10:52:03
Tikrai, kad prirasei bile rasyt.
Tu gal paskaityk, kas yra darbo sutartis. Tai dvieju saliu sandoris. Su
ystatyme aiskiai aprasytais
punktais. Ir visi darbuotojai puikiausiai zino, kur kreiptis, kai ilgeja
darbo laikas, mazeja darbo uzmokestis.
Tada jie labai greitai moka begioti per darbo, mokesciu inspekcijas ir pan.
Ko verta tavo fraze: "nes jai darbuotojui nesumokama uz tai kiek
> jis uzsidirba (pox ka raso sutartis,"
Tai kiek sutare, tiek ir moka. Cia darbuotojas jau ateidamas dirbti galvoja,
kad va tiek ir pavogsiu,
ir bus normaliai.