Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-27 20:36:17
Tu skaitai ka rasau, ar seip bile rasyt?
Rasau, kad paprastai. Paprastai, bent pas mane yra kai kaltas ne gyvunas, o
vairuotojas.
Kai nukala lenka sankryzoj, kai ant puses metro aukscio borto bando
uzvaziuot, kai priekabos
virsu sueda po suliminiais vampzdiais neysipaisydamas ir t.t.
Va tada viska dengia kasko, francize moka vairuotojas, nes butent tai yra jo
kalte. Jeigu jis pageidauja, kad nebutu francizes
galima draudima ir toky pasirinkt, tada reikia aptart, kas kiek moka.
Tau pamastymui: jeigu yra zenklas - gyvunai artai kazkoks panasiu pavadinimu
ir islenda briedis,
laikoma, kad tai yra vairuotojo kalte, nes buvo yspetas, reikejo pasirinkti
greity. Jeigu zenklo nera,
kalta valstybe, nes neuztikrino kelio saugumo. Kur matai darbdavio kalte ar
kazka dar, del ko jis turi
prisiimti sau yvykio metu atsiradusia zala?