Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-28 00:37:29
Beje, kas dar idomu, sferos, kur pasireiskia reiskinys kodiniu pavadinimu
"PIZDINA" nelabai priklauso nuo veiklo srities. Atsizvelgiant i skaitytoju
kontingenta turbut busiu suestas su shudais, bet visa ka rasiau apie
statybininkus, labai tinka pavyzdziui ir IT'isnikams. Kaip sake vienas
nemazai su personalu dirbes zmogus - labiausiai nelojali liaudis imones
strukturoje. Su jais kaip ir su shoperiais ar statybininkais. Pastatei į
marsruta su troleibusu "Stotis - Benderiai", ar davei kasti griovi mokedamas
uz metra - viskas normalei. Ir tai jei nesugalvos laidu ar siupelio pragert.
IT'isnikai daugumoj irgi - davei darba, kuri isaiskini ant pirstu su
diskretiniu rezultatu 0/1 - padarys. Tai imanoma, jei uzsakovas - tos
srities specas ir isaiskint jam lengviau nei padaryt paciam. Taciau neduok
Dieve ateina uzsakovas, kur nelabai temoje. Prichalturins - 99 proc. Bet tik
toks skirtumas nuo statybininku gal, kad dauguma pricahalturins be naudos
sau - padarys "beveik veikia, tik cia dar nesigavo, o cia galvojau,kad taip
norit". I klausima ar tu tikrai toks durnas, kad manai, jog klientas to nor,
gauni - "nu ash nezinau, nelabai cia gaudaus". Nors ish akiu matos - viska
supranta svolacius, bet tingi, oir avansas jau pragertas. Nu ir paaiskint
gali - cia man mazai moka, ko persistengt - visai kaip vairai. Nevilty ash
shitoj temoj.

P.S. Nereik tik aiskint - pats keleta metu IT'ishninau.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pats ir atsakei - priemoniu visuma.

"Arj"  wrote in message news:ifakc0$u73$1@trimpas.omnitel.net...

saip labai teisingai parasyta - pasirasau po kiekvienu zodziu.

Prie pardaveju tai aisku kokiu budu isnaikino - priekybcentriuose griezta
tvarka - pardaveja prie saves savo $ tureti
negali, viskas kas kasoj i pliusa - pelnas parduotuvei, kas i minusa -
nurasoma is pardavejos algos (su salyga jei
minasas nedidelis), is kasos pliuso kasos minuso padengti neleidziama. Visu
prekybecntriu apsauginiu darbas nr1 -
stebeti pardavejas, tik paskui pirkejus.
Ten kur to nera - pvz turguj, laikas nuo laiko galima ahuielinti kaip
apsukineti kartais pabando.

O saip tai punktas kuris man labai idomus, tai "Pas mane nevagia. Žinau".
Gal galima placiau?