Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-27 20:42:57
Galima pagalvoti, kad tik furistai gauna 1200 litu popieriuje. Visi kiti
vercia per
5000 litu ir tik dziaugiasi susirge.
Sunkus ju darbas, cia yra faktas. Bet tie kurie jy dyrba, dyrba dar ir del
to, kad jiems
toks darbas ir patinka. Kuriems nepatinka, ir uz 10000 nedirba. Vienas
pasakoja, kad
jei niekur neisvaziuoja, pykstasi su zmona, kitas sako, kad jam geriau, kai
nieks salia
neknisa proto.
Turiu buvusi klasioka, kuris dabar dirba autovezio vairuotoju. Dar mokykloje
matesi, kad uzgimes
su vairu rankose. Sako, sunku, bet nemainyciau y joky kita darba.