Tema: Re: Kaip surasti kam priklauso vilkikas ???
Autorius: Arj
Data: 2010-12-28 11:00:30
teisybes daug. Is kitos puses, kaip zmogus dirbes pora metu adminu "po spaudimu" galiu
pasakyti darbas daug psichologines specifikos turi ir per smegenis vaziuoja, ypac jei imonej esi vienas.
Padarysi gerai, viskas veiks zjb - visi manys kad taip turi buti, ir niekas tavo darbo neivertins.
Rodysi inicatyva - greit busi atsakingas uz placia kruva sriciu, kol visko fiziskai neaprepsi.
Kazkas neveiks - klizma pareis zenkliai didense nei pareitu morka idealaus veikimo budu.
Va to pasekoj visa serverine iranga su kosminem kainom labai sekmingai stumdoma :)
Panasumo su buhalterem admino turi, ir labai nemazai, butent psichologiniu aspektu :)