Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-13 16:54:50
beje, del megimo begti. As buvau pats didziausias begimo tinginys, is
visu savo draugu rato. Dabar esu pats didysis begikas, kuris visus
kalbina begti pabegioti.

Beto, PostInfarkt'o postas.

Ka as ir norejau pasakyti tau ir visiems. Tai, kad tau nepatinka begti,
dar nereiskia, kad tai yra blogai, arba tai reikia kazkuom keisti.
Zmogaus tingumas begalinis :)

Ne tu vienas beje toks. Begimas yra vienas is sunkiausiai prisiverciamu
sportiniu uzsiemimu, ir cia horoskopais neprisidengsi :)

Po persilauzimo - labai malonus uzsiemimas - tiesiog uzkratas :)

Dex