Tema: Re: 2 Alora
Autorius: CatBlack
Data: 2009-07-10 17:19:31
Tu pats ka tik sakei, kad tingi gilintis, o dabar nori kad kiti gilintusi uz
tave. Gudrus:)
Del smegenu, tai cia teisybe 100%. Yra klinikinis pavyzdys.

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
pirma, pasakymas, tingiu gilintis, bet jis man primena ta ir ta is
mokyklos laiku. Tai toks pavirustiniskas prabegimas dabartinio teiginio
senomis ziniomis. Tokiu budu galima daug ka irodyti nieko
nesuprantanciam zmogui.

antra, absurdiski arba minimum nelogiski teiginiai:

a) kad jei kadavrinas buvo rastas sh. - tai logiskai mastant jis jo
nenuodija.

b) kad jei kadavrinas nerastas sh, tai greiciausiai jis uzsiliko
vegetaro organizme ir veikia smegenis.

Dex