Tema: Re: 2 Alora
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-10 12:35:56
tamsta kažkaip įdomiai elgiesi :) Kodėl aš turiu kažką tau įrodinėti ar
paneigti ar pateigti? Permečiau akimis tą itin "mokslinį" straipsnį, kurio
cheminiai pavadinimai priminė mokykloje vartotą terminą "naskainas" :) Čia
buvo neplaunų kojinių išskiriamas lavonnuodis :)

taiva, tingiu ten gilintis, bo nieko protingo neparašyta. Jeigu giliau
pastudijuotum organizmų veiklos principus, pamatytum, kad jie, atsiprašant,
kakoja ir sisioja. Ir kaip tu manai, kodėl? Ogi todėl, kad maiste yra ir
metabolizmo metu susidaro organizmui nenaudingų arba nuodingų junginių (tai
galima pavadinti ir "toksinais"). Jie iš organizmo yra pašalinami -
pradedant ląstelės lygiu ir baigiant organizmu, kaip sistema (o gal
vegetarai nekakoja?). Kai žmogas (ar gyvūnas, ar augalas) patampa lavonu, jo
mėsą ima doroti bakterijos, išskiriančios tam tikrus fermentus ir pan. Labai
panašiu, jei ne tuo pačiu principu vyksta maisto skaidymas virškinimo trakte
(augalinio taip pat). Aš nežinau, kokiu būdu nustatė ten tuos
kadavrinus-naskainus, bet spėju, kad iš š.... tai yra iš to, kas išmetama iš
organizmo ir, logiškai mąstant, jo nenuodija. Antra vertus, tas pats
kadavrinas yra aminorūgščių lizino skaidymo produktas. O jis (AR lizinas)
yra labai svarbi organizmui medžiaga ir jis gaunamas iš žuvies ir pieno
produktų. Tad jeigu tamsta tai vartojate, jusyse irgi susidaro kadavrinas ir
jūsų š nėra "švaresnis" už mėsėdžio. Jeigu šios medžiagos nevartojate, tai..
būtent tai kartais ir matosi :) Trečia vertus, jeigu vegetarų š tokių
medžiagų nėra, galbūt jos lieka organizme ir ilgainiui stipriai pakenkia
smegenims :)