Tema: Re: 2 Alora
Autorius: VNO
Data: 2009-07-10 16:12:54
oj toksinai, toksinai, oj baisus tie toksinai :D
cia kaip su cholesteroliu - oj koks baisus jis, oj oj oj. :D

kai kas sugeba aprdavineti augalini aleju ir rasyti ,adk ten NERA CHOLESTEROLIO.
Ir nesupyk, bet jie tai raso tikiems kaip tu VEGETARAMS;)

Va paskaityk rusiska "popular Mechanics".
Mano manymu vertingesnis/patikimesnis saltinis.

http://www.popmech.ru/article/900-o-holesterine-zamolvite-slovo/

O cia tau gal nus net idomiau - ape vegetarus raso ir apie dar kitus "arus" :)
http://www.popmech.ru/article/3373-dietologiya-s-mifologiey/

VNO