Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-07-13 16:17:53
Airijoj buvo tiesiog badas, kai jie bande pragyvent iš natūralaus ūkio. Badu
išmirė begalės žmonių, daugybė emigravo. Dabar jie parduoda mėsą,
aukščiausios kokybės vilną, pieno produktus. Visokias bulves, bananasus
ananasus, vynuoges agurkus pomidorus paprasčiausiai nusiperka iš ten, kur
tai geriau auga.