Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-09 17:54:29
CatBlack wrote:
> Tu studentas? Tave moke?

Ne

> Ka reiskia mesa ISSKIRIA? Tavo ranka juk is mesos, ar ji isskiria?

Gyva - ne, tik medziagu apykaitos produktus su prakaitu

O puna
> viskas. Netgi santvarka.
> Taip yrant baltymams susidaro ivairios medziagos.

Irstant (ne yrant) augalines kilmes baltymams ir gyvulines, gal but
susidaro skirtingos medziagos? Kurios skirtingai veikia musu organizma?

> Bet zarnyne pirmiausia
> vyksta virskinimas.

> Jeigu leidziantis i biochemija, organizmui px ka
> virskint, skiriasi tiktai medziagos, kurias jis gauna, virskindamas zole ar
> mesa.

teigiama, kad mesa nera pilnai suvirskinama, o jos likuciai is isskiria
kenksmingas medziagas. Tai tai netiesa?

Kazkaip man atrodo, kad tamsta sirsta ant manes. Bet gal vaidenasi

Dex