Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 11:27:09
bet visgi, drisciau teigti, kad vegetarizmas, kaip indusu filosofijos
dalis, nevestu pasaulio i alergija ir ciauduli, nes mesos nevalgymas
mazina ir slopina agresija (tiksliau mesos valgymas agresija skatina,
taip butu tiksliau) ir remiantis visomis rytu filosofijomis - butent
agresijos slopinimas zmoguje gali atvesti zeme i tobula santvarka, ir
TIK agresijos skatinimas veda i susinaikinima :) Think twice

Dex