Tema: Re: 2 Alora
Autorius: CatBlack
Data: 2009-07-09 17:12:03
Nu mane tai stebina, kai zmogus is normaliu teiginiu daro kazkokias
nenormalias isvadas.
Zmogus visaedis, nes jo virskinimo traktas toks. Ir taskas. Kam cia dar ta
Darvina kist?

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
tai as sita suprantu. Bet kas nustato dogmu teisinguma. Matematikoj
viskas paprasta, 2x2=4.

Vat jusu visos dogmos pastatytos ant darvinizmo, ir kad zmogus kiles is
bezdziones. O jei bedzione valgo mesa, tai jau negincytinas zmogaus,
kaippo mesedzio irodymas, nes "kaip gi is mesedzio galejo kilti ne
mesedis" paklausite jus?

Na, o kai pasirodo moksliniai straipsniai, sudirbantys darvino teorijas,
kas tada? Ko vertos jusu teorijos?

Dex