Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 11:59:05
ziuriu tau su alora tas zodis labai nepatinka. Siaip jei jusu mokslu
laikais jo nenaudojo - tai google visagalis.

Net jei ir yra taip, kaip tu parasei 1 punkte - dar negalim sakyti, kad
savo tiesa irodei. Butent, kad reikia gilintis i virskinimo procesus, nes:

* gal but viskam puvant ir susidaro mineti nuodai, taciau ar viskas
vienodai puna zmogaus virskinamajame trakte? Mano skaityta literatura
teigia, kad dalinai apvirskinta mesa pradeda puti. Ar puvimas vyksta,
jei maistas yra pilnai suvirskinamas?

Itariu, kad augaliniai baltymai ir gyvuliniai skirtinga gyvenima gyvena
zmogaus viduje.

Elementariai, pasakysiu liaudiskai, net ir sudas daug maziau smirda, kai
nevalgai mesos.

Dex