Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 17:44:43
nepades cia siaip... ;)

Kalba prasidejo nuo begiojimo. Tai as noriu pasakyti, kad stangines
sedint ant suoliuko su hanteliais, gulint ant suoliuko su stanga ir t.t.
tu ne ka daugiau judi nei sededamas prie kompo. Zinoma - sirdis dirba,
mase eina. O prie ko cia sveikas gyvenimo budas?

Apie kalniukus gal nesipleciam, arba kur atskira tema :)

Dex