Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-13 14:52:53
ne, ne todel kad saleje ;)

Kai begi, tu savo kuna pernesi pirmyn (jei pirmyn begi). T.y. bendras
jegu vektorius yra kazkiek pakrypes ir virsu ir i prieku (atsispyrimo
metu, tarkim 45 laipsniai). Zodziu dalis jegos eina kad pernesti kuna i
prieki.

Takelio atveju tavo kunas nera niekur pernesamas. Ta darba, kuris gyvai
naudojamas kunui pernesti, atlieka elektros variklis, sukdamas taka
atgal. Begikas gi, tik laikosi vietoje (aparato atzvilgiu) ir
sokciodamas (nesikabinkit prie zodzio :)) perstatineja kojas. Jis
realiai dirba tik su savo koju svoriu + batai (koju pernesimo metu) ir
su savo asmeniniu svoriu (pasokimui).

Atitinkamai, po suolio (nesikabinkit prie zodziu, taip vadinu begimo
elementa), kojai nusileidziant, del begimo ne ant tikro pagrindo, o
judancio, nusileidimo veiksmas gaunasi netaisyklingas (lyginant su
naturaliu begimu) ir pagrindinio smugio vektorius yra daug labiau
nukreiptas i virsu (i sanari) nei butu naturaliai skriejant pirmyn
(begant).

Visa tai jei paaiskinti primityviai - sokinejimas vietoje, plaktukiniu
veiksmu smugiuojant kelio sanari :)

Tiek ziniu.

Dex