Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-13 14:26:30
tu man panasus i suinteresuota asmeni. Gal tu Gym'a own'ini ar treneriu
dirbi? Jei taip, tai ner ka kalbet :) Cia vos ne antireklama gauvosi ;)

Pasijautei izeistas, nors visai nederejo net priimti sau? Zinai, kai
kurie zmones linke viska priimti asmeniskai. :)

Dar karta kartoju - blyvyzgos cia gavosi. Zodis po zodzio... Esminis
statement'as - begimo imitacija ir sanariu gadinimas (patikslinu -
imituojant begima). Vaikscioti, guleti, skraidyti su lektuvu - viskas
yra gerai su tuo taku.

O tu klausi - kas yra daroma gym'e? Drocinama!

Beje, kur dingo aviacijos zinovai visi? :)

Dex