Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-13 12:47:07
ziuriu cia garbes reikalas patapo kazka man papriestarauti, turbut itin
arsiu mesedziu. :)

Be to, kad komentatoriai isvedziojo daug nesamoniu, patikslinkim
esminius dalykus:

1. Mano postai apie akis ir mikrobanges buvo grynai sciense fiction.
Tokiu gal nebebus :) Ne ta publika cia.

2. Vegetarizmas - diskutuotina
3. Begimo takelis yra padjobke - begimo imitavimas ir sanariu zalojimas.
4. Kulturizmas yra statinis sportas (lyginant su judriais sportais -
kasis, fulia, tenisas, orientavimasis, oriental arts, ir t.t. ir iki
begalybes).

Jei turi ka sakyti, sakyt, nepises cia anciuku.

Dex