Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-11 09:22:56
su visa pagarba jums, noreciau pasidalinti kitokiu poziuriu apie begima

Begimas yra naturali zmogaus funkcija, viena is judejimo funkciju.
Begant dirba didele raumenu grupe, sirdis, valosi plauciai, ir daug kitu
  geru dalyku.

Gyvenant siuolaikini gyvenimo buda, mazai judru, kunas gaudamas mazai
kruvio, aptingsta. Jei eile metu nebegiojama - is vis pamirsta, kas tai
yra. Jei dirbamas protinis darbas - organizmas persitvarko labiau
maitinti smegenis, nei raumenis - natururalu.

Po ilgo nebegiojimo laiko (na, vaikysteje begiojome visi :)), pradejus
begioti, organizmas naturaliai visaip priesinasi. T.y. prisiversti begti
yra labai labai sunku. Taciau niekas zmogaus neprivers, isskyrus ji
pati. (na, dar gali priversti ivairios ligos, tada poziuris keiciasi, ir
darosi paprasciau save nugaleti).

Taigi, kuri laika pabegiojus, organizmas gryzta i savo naturalia busena
(dirbti, prakaituoti, judeti) ir ilgainiui apsipranta su tuo jausmu, ir
nebenori jo taip paprastai paleisti. Kunui begti yra malonumas, taciau
musu smegenys nelabai ta supranta. Todel su laiku atsiranda noras
begioti, kuri jus paminejote kaip liga :) Pradzioje tas noras ateina
vangiai, t.y. sunkiai prasismelkia per samones tinguma. Pvz. jums gali
dingteleti mintis, kad reiketu gal prasibegti. Taciau samone tuojau pat
pradeda kalti mums savo erezijas - ai, gal geriau telika paziuresiu,
alaus isgersiu, blyn, as gi pavarges siandien, daug dirbau, dar tie
klientai uz3.14santys siandien buvo, visai issiurbe - ir panasu brieda.
Tada, dar, neduok dieve, pamatai, kad dangus ne visai grazus, pradeji
sakyti sau, kad gal lis, ir tikrai neverta siandien begioti.

As darau paprastai - jei pagavau tokia atejusia minti, kad reikia
siandien pabegioti, ja is karto pasigaunu ir laikau. Ir neleidziu, kad
protas pradetu "knisti man prota" :) Trumpam nujungiu visas mintis ir
einu persirengtinet. Nes zinau, kad jei pasiduosiu dvejonems, tai
begimas liks tik mintyse.
Tai cia buvo pradzioje taip. Dabar net minciu nebekyla saves
atkalbineti. Turiu laisvo laiko - ir begu, nes zinau, kad kunas nori
paprakaituoti.

Beje, mano aprasyta minciu valdymo situacija tinka daugeliu kitu atveju,
kai pasamone mums pakisa gera minti, kad reikia padaryti ta ir ta, o
samone pradeda kaisioti pagalius i ratus. Think :)

Dex