Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 08:13:17
vemti vegetarai bega, nes ju skrandis neBEvirskina mesos, neisskiria tam
reikiamu fermentu (neuzsiimineja nereikalingais darbais)

O toksinai sitoj vietoj ne prie ko. Toksinai prie to, kad jie letai ir
po truputi nuodija zmogaus organizma taip mazindami gyvenimo komforta ir
sukeldami eile letiniu ligu. (Tokia yra teorija).
Taigi, tai yra ir mesos atsisakymo viena is priezasciu. Ju yra daug, bet
kitos ne tokios asmeniskai zmogui pajuntamos, del to cia apie jas rasyti
jau netureciau noro :)

Dabar, jei kas paneigtu, kad issiskiria tie nelemti toksinai, butu
galima oficialiai paneigti viena is vegetarizmo banginiu, ir tuo paciu
sudirbti 3000 metus skaiciuojanti ajurvedos moksla, (~moksla apie sveika
gyvenima) vietoj to, kad svaigti apie plokscia zeme :)

Beje, jei klabant apie zemes plokstuma - zinant senoves isminciu ar
rasytoju pomegi viska alegorizuoti (mitai ir visoks stufas) galima
lengvai atrasti, kodel zeme laikosi butent ant 3 drambliu(ar vezliu).
Yra straipsniu tom temom nemazai.

Dex