Tema: Re: 2 Alora
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-10 17:17:34
nu blyn, tujen many gasdini :) Šiaip pezėjimas njūsuose nėra mano priminis
užsiėmimas ir netgi ne atrinis, o jei atvirai, tai visai nesusijęs su
kažkokiais įsipareigojimasi reaguoti net į tipo man rašytus postus :)
Tikiuosi, tamsto spasaulis dėl to neapvirs :)

nežinau, iš ko tu ten supratai, kad suprantu. Tiesiog užkliuvo linksmas
pavadinimas - lavoninas - ir pažėjau gūglėje, kas tai per daigtas. Pasirodo,
kad straipsnio autoriai tam nebuvo pasiruošę :)

o dėl gal, panašu ir tikriausiai, tai tuo mudu ir skiriamės - kai aš rašau
apie dalykus, kuriuos kažkur skaičiau, sugalvojau ar išgridau iš vienos
bobutės, aš vartoju būtent tuos žodžius. Nes netgi moksliniuose
straipsniuose rašoms "nustatyta", "pastebėta" ar "yra pranešimų", o ne
pateikiama kažkas kaip absoliuti tiesa. Tikri mokslininkai žino, kad
absoliučių tiesų yra labai mažai, o gal ir visai nėra. Pagal tai gali
mėginti skirstyti rašliavas į tikėtinas ir neįtikėtinas, jei kitaip neišeina