Tema: Re: 2 Alora
Autorius: VNO
Data: 2009-07-10 17:32:21
na tai pasakok tiksliau, kur ta juoda?
mikrobangeje?

tu prie kompo dabar sedi rasai ir gauni doze elektromagnetinio spinduliavimo.
Ir kur cia jau "juoda"?

siaip marketinga megstu - domiuosi ir t.t.
tai papasakok bent pora "didziuju marketingistu" triukus.

nes siai dienai dzidziausiu marketingistu riukai man yra LCD/plasma TV ir n+1 Mpx skaitmenine muilines.

jei manai, kad viska ka parasei reikia pirkti - tai tu ir esi mrketingo auka.
pvz vilniuje vandens tikrai pirkti nereikia - nera jis uztersta.
bet jei tavo Vegetaru Deivaspake pirkti - tai pikr butinai :D
Tikiuosi kaz kas is taves piniga padarys.

Vegetarai nepardavineja, vegatarai PERKA tai kas jiems siuloma ;)

VNO