Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 14:50:11
as manau, kad priesingas mano teigiamam dalykui nera irodytas.

Del labai paprastos priezasties. Jei vyrauja visuotine nuomone, kad mesa
yra gerai, reiskias niekas ir neieskos joje nieko blogo.

Pvz. kad mikrobange kenkia - reikia irodyti. O kad ji nekenkia - tipo
taip skaitoma, nors tai nera irodyta.

Kad irodyti kad kazkas kenkia, reikia labai daug laiko ir resursu (ypac
jei kalbama apie letini kenkima). Pvz. tirti kruva zmoniu 50 metu. O kad
tyrimas butu mokslinis, turi atitikti idealiai tam tikros salygos.
Reiskias tuos zmones reikia vos ne laikyti uzdarytus ir po
padidinamuoju stiklu, kad nieduok dieve jie neatliktu kazko, kas
sugriaus visa mokslini tyrima.

tokiam tyrimui reikia be galo daug resursu, ir finansiskai neapsimoka
nesuinteresuotai pusei jo atilikineti. Todel pasaulines sveikatos
organizacijos ir neatlieka ju, o vegetarizmo salininkams tenka irodineti
priesingai. Skaiciau begales literaturos ir straipsniu, dalyje ju budavo
nuorodos i tyrimus, i mokslinius darbus, taciau as gi nesiruosiau siai
diskusijai o.sveikata ir nerinkau tokios medziagos ;)

Dex