Tema: Re: 2 Alora
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-10 17:32:55
:) gal tu jumoro jausmą apsigreidink, ar čia irgi vegetarizmo pasekmė? aš gi
tau sakau bendrine lietuvių kalba - nė nesiruošiu tamstai kažką įrodinėti.
Esate prarastas žmonijai, nes praradote sudebėjimą kritiškai mąstyti

ir dar kartą perskaityk savo a punktą. Su loginiu mąstymu ten nelabai susiję
:)