Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-10 14:34:23
tikri vegetarai nevalgo mesos! tik zhuvi, nes ji kaipir nemesa, nes buvo vandenyje... na ir antis, nes jos tiek laiko prabuna vandenyje, kad beveik tampa zhyvimi.. ir kiaules, jei jos buvo nuskandintos, o ne paskerstos, taip jos tampa panashiomis i antis... ir karves, bet tik tas, kurios ganesi arti vandens...

o jei idomu kas yra _tikri_ _vegetarai_ - ne vegetarai kaip pop kulturos dalis, kaip poza visuomeneje, ar noras pasirodyti - tai kulturos, kuriu aplinkoje buvo per daug besimaitinanchiu ir permazhai gyvuliu, kad jie visi jais galetu maitintis + atsirado religiniai tabu, kuriu shaknu dabar atkast turbut butu sunku, taigi tokie zhmones, kad ishgyvent mito viskuo, kas pasitaike, paskui ta pagrysdami dar platesne dogma - ash nevalgau karves, ne todel, kad ju nera pakankamai, ar ne todel, kad negaliu ipirkt, bet todel, kad jos shventos. Ash nevalgau mesos, ne todel, kad jos tiesiog nera aplink, o todel, kad visi gyvuliukai yra shventi (ishskyrus tuos, kuriu chia yra pakankamai ir galiu juos pasigaut, zhuvys, reptilijos, vabalai - ne tokie jie jau ir shventi, ar samoningi, jei ash juos sugebejau pagaut) ar dar aukshchiau - negalima skriaust gyvuliuku! Kai tiesiog pasiteisinimas virtes dogma, o dabar, kai mes, vakariechiai, gyvenam baisiniam maisto pertekliui, atsiranda ishpindejimas, kai liaudis ne del ligu ar sutrikimu, ne del nepritekliaus, o grynai ish ishpindejimo pradeda pendet - tada atsiranda naujieji vegetarai (kurie yra vegetarai, bet valgo zhuvi.. na ir retkarchiais vishta... na ir retkarchiais steika, bet tik tada, kai nieks nemato:) - zhalieji, kurie perka "zhalias" mashinas - kurios gamta tershia labiau nei vidutinis dyzelis ir kuriu pagaminimas yra n kartu brangesnis ir purvinesnis uzh paprasto automobilio.. ash tai vadinu visuotinio pertekliaus ishlepinta karta.