Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Zah
Data: 2009-07-09 22:25:06
Zmogau, gali rasti internete ale straipsniu kad gyvent yra shudinai, kar
rytoj pasaulio pabaiga ir kad mesa yra zole. Yra pripazintu moksliniu saitu
is kur infos gali jamti drasiai ir deti i savo magistrini darba ir t.t. o
ten kazkur radai ir ta patiko tai zinai... pvz man patinka skaityt kad VW
yra geriausia masina pasauly, bet taip nera :)