Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 10:23:23
tikrai ne :)

is siaip, su ryskiu fosforo trukumu gal ir pirmos sesijos neislaikysi,
bet cia pievos.

Su mano suvalgomos zuvies kiekiu, bijau, kad fosforo pas man neturetu
trukti. Artimiausiu kraujo tyrimu tai patikrinsiu :)

Nors viename saltinyje radau, kad fosforas pagrinde pasisavinamas is
mesos, obtetaciau, kruvoje kitu saltiniu radau tokios info, kaip kad
pagrindinis fosforo saltinis yra augalai. O daug kur isvardinti viskas
kas nori, bet tik ne mesa. Pvz. pienas, kiausianiai, riesutai,
ankstiniai ir t.t.

Nematau pagrindo teigti, kad man turetu trukti P :P

Dex