Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-10 17:27:54
CatBlack wrote:
> Tu pats ka tik sakei, kad tingi gilintis, o dabar nori kad kiti gilintusi uz
> tave. Gudrus:)

:)

> Del smegenu, tai cia teisybe 100%. Yra klinikinis pavyzdys.

Klinikinis pavyzdys ko butent? Kad neaisku kokio ligonio ismatose nebuvo
rasta kadavrino, ir nustatyta, kad sutrikes jo salinimas itakojo
silpnaprotyste?

Ar kad konkrecios vegetaru grupes kadavrinas kaupesi organizme ir
itakojo smegenu sutrikimus?

Siaip visokiu atveju pasitaiko, tik sakau, kad negalima grieztai teigti,
kad jei neiseina, reiksias uzsilieka, arba, jei iseina, tai nieko blogo
nespeja iki tol pridaryti.

Pvz. rimti alkoholikai zino, kad sventas dalykas ryte nueiti i toleta.
Taigi, nuodai pasisalino, jauciamas pagerejimas. Tai ar galima teigti,
kad jei nuodai pasisalino 8 ryto, tai visa nakti jie nieko blogo
nepadare? Manau kad negalima.

Dex