Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-11 09:57:25
paskaiciau apie vegetarus - visiskas briedas :)

vien logines klaidos, kaip pvz noredami paneigti nuostata, kad mesa
sukelia agresija, ima eskimus kaip pavyzdi paciu ramiausiu ir maziausiai
agresyviu zmoniu (neakcentuodami salto klimato faktoriaus, kuris, beje,
yra gerokai daugiau lemiantis).

O kad mesos sukeliama agresija yra seniausiai priimta kaip tiesa tarp
paciu mesedziu (koviniai sportininkai maitinami zalia mesa pries
varzybas, kad butu agresyvesni) tai jiems ne motais :)
kounai.

Dex

VNO wrote:
> oj toksinai, toksinai, oj baisus tie