Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-09 22:46:11
kaip cia tau pasakius...
supranti, gyveni po biski ir mokaisi. Ir viena diena supranti, kad
straipsnis apie tai, kad gyvenimas yra sudas, kad ryt pasaulio pabaiga,
ar kad mesa yra zole yra bullshit.

Tuo tarpu ten as nelabai turiu prie ko prisikabinti. Todel ir prasau
zinovu parodyti kokiomis loginemis klaidomis sie straipsniai taip
vilioja lengvatikius, traukia zmones.

Beje, labai megstama senoves zinias sumenkinti prisidengiant ten pvz.
galilejum ir zemes plokstumu (tipo seniau visi galvojo, kad zeme
plokscia ir plaukia ant triju vezliu ar drambliu neatsimenu dabar, ir
kaip taisykle, visos senoves ismintys jau patapo nonsensu:)  ). Na, bet
atsiprasau, teorija yra teorija.

Bet yra begales senoviniu praktiku, kurios nepaneigtos, antai taip kad
rytu kovu menai stiprina zmogaus dvasia ir kuna. Kodel niekas nepuola
irodineti, kad karate ar kungfu is zmoniu daro bailius ir tryznius?

Dex