Tema: Re: 2 Alora
Autorius: Dex
Data: 2009-07-09 15:31:57
kol kas man didziausi pseudo mokslininkai tai yra sio grupso etatiniai
lankytojai :)

ar yra cia nors vienas, nesenai studijaves ar tebestudijuojantis
medicina. Ar gali kas nors paneigti ar patvirtinti teigini, kad siais
laikais net ir II kurso medicinos studentas jau zino, kad negyva mesa
zmogaus organizme isskiria toksinus?

Dex