Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-16 09:07:28
Uzsienieciai tai gal ir nevaziuoja masiskai gyditis Lt. Vis delto reikia ivertiniti, kad yra istatymu zinojimo, kalbos, kulturos, pazinciu barjeras. Cia daugiau buvo hipotetine situacija.
BET apie emigravusius lietuvius, kurie sugryzta cia tiek profilkatiskai pasitikrinti sveikatu, tiek ir gydymui tai jau ne tik kalbos bet ir faktai. Tikrai zinau atvejus, kai gryzus sekancios dienos uzduotis nr.1 yra registravimasis pas gyditojus, o kai kurie apdairesni jau net buna uzsiregistrave priemimui sekancia diena po gryzimo :) Taip jau yra ir tai faktas. Aisku, tuos kurios zinau artimiau yra tikrai drausti lt ir tikrai mokeje, mokantis ar uz juos moka imokas. Bet taip pat, matau is aplinkui, kur tokie emigrantai fiktyviai isdarbina, kad tik turetu draudima, ypac jei dar gydimas gresia rimtesnis.
Sutinku, kad dalis tiesos yra del tu uzsakomuju straipsniu ir burbulo putimo. Bet patikek manim, tikrai yra piknaudziaujama sveikatos draudimu.

T:)