Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-15 16:43:47
nu gerai atidarau as ta 6.3.1
„1) asmenys, už kuriuos šio Įstatymo nustatyta tvarka mokamos privalomojo sveikatos draudimo įmokos, nustatytos šio Įstatymo 17 straipsnio 1 ir 3 dalyse, ir asmenys, kurie šio Įstatymo nustatyta tvarka moka privalomojo sveikatos draudimo įmokas, nustatytas šio Įstatymo 17 straipsnio 2, 3, 4, 5, 7, 8 ir 9 dalyse;“.

O dabar tu man parodyk kurioje veitoje as buvau neteisus. Primminsiu, kas as uzgincijau tavi teigini, kad uzsienietis registruojasi mokesciu moketoju lietuvoje moka draudima ir buna draustas. Visu pirma, patikslinu, kad registruotis jam niekur mokesciu moketoju nereikia. Jam reikia tapti nuolatiniu lietuvos gyventoju (t.y. isbuti virs 180 dienu lt ir t.t.) (beje, mes nekalbame apie uzsieniecius kurie cia dirba, ar yra laikina apsuga gave uzsieniciai). Visu antra, jei jis nebus nuolatinis lt gyventojas, t.y. netenkins istatymo 6. str 1 dalies reikalavimu, nors jis ir mokes imokas, jis nebus draustas lietuvoje sveikatos draudimu. Kaip sakoma, susmokejai, aciu, bet lieki nedraustas. Kaip sakoma uzsienietis laikinai atvykes i lietuva nera sio istatymo objektas. Cia mano nuomone,jie tu pagrysi, kad as neteisus,pripazinsiu tai.

T:)